In sfarsit, suntem respectati

By Vitalie Ciobanu - Last updated: Tuesday, August 9, 2011 - Save & Share - One Comment

Fabula:

Ieri, luni, zi lucratoare, au picat serviciile de internet de la Romtelecom. Cum era de asteptat, pe Romtelecom l-a durut in “gat” si nu a anuntat nimic. Daca le spuneai ceva, te luau cu SLA si iti calculau pana si minutele de CAND ai deschis tu sesizarea nu de cand au picat serviciile.

Duminica, zi ne-lucratoare, au picat serviciile de BPOS oferite de datacenter-ul din Irlanda. Cum nu era de asteptat, pe Microsoft chiar l-a durut undeva si a trimis un mail catre toti clientii sai deserviti de acel centru si le-a promis un discount 25% din urmatoare factura desi timpul cat au fost oprite serviciile era sub SLAul agreat in contract.

In sfarsit, vad ca suntem respectati; pacat ca doar de companiile din afara… 😐

Morala si-o face fiecare

Posted in Online Services • Tags: , Top Of Page

One Response to “In sfarsit, suntem respectati”

Pingback from Ce faci cand ramai fara User pentru SAP Service Marketplace. – SAPFans
Time August 20, 2011 at 6:35 pm

[…] din taxa de mentenanta, asa cum de curand a procedat Microsoft, in situatii relativ similare: http://www.winadmin.ro/2011/08/09/in-sfarsit-suntem-respectati/ Iar acum, revenind la titlul articolului, pasii ce trebuiesc urmati sunt: -Va conectati la SAP […]

Write a comment